Personligt utlägg

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

 

Gäller utlägget kost och inträde tillsammans med brukare, kontakta löneenheten 

Gäller utlägget resor och traktamenten, såsom bussbiljetter samt parkeringskvitton, gå till självservice

Vid alla inköp ska ramavtal användas i första hand. Beställningar ska göras mot faktura för att säkerställa korrekt hantering och uppföljning av kostnader. Om ett relevant ramavtal inte finns tillgängligt, får direktupphandling genomföras, även då mot faktura. Personliga utlägg är endast tillåtna i undantagsfall när ingen annan lösning finns. Innan ett sådant utlägg görs ska det först godkännas av närmaste chef. För mer information om inköpsprocessen och tillgängliga ramavtal (öppnas i nytt fönster)

Personliga medlemskort får inte användas för inköp till kommunen. 

Frågor om e-tjänsten

Fakturacentralen
fakturacentralen@harryda.se
031-724 63 29

Följande behövs för e-tjänsten

  • Kvitto/faktura i PDF-format
  • De samlade inköpen behöver uppgå till över 100 kr
  • Den som gjort utlägget ska anmäla det i e-tjänsten

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa