Direktupphandling - anmälan och dokumentation

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Direktupphandling får endast tillämpas:

  • Om behovet inte omfattas av befintligt avtal
  • Om direktupphandlingen avser inköp av vara, tjänst eller entreprenad med totalt inköpsvärde från 100 000 SEK till 700 000 SEK 

Grund för beräkning avser direktupphandlingar av samma slag som gjorts under samma räkenskapsår samt kommande behov under avtalsperioden. 

Läs mer om Härryda kommuns direktupphandlingsprocess steg för steg  här.

 

Följ ärendet på Mina Sidor

När du skickat in ditt ärende så får du en bekräftelse till din e-post på att vi har mottagit ditt ärende. 
Du meddelas när något sker i ditt ärende. Du kan även följa ditt ärende via Mina sidor.

Frågor om e-tjänsten

Upphandingsenheten
upphandling@harryda.se

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa